NOE NYTT

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545; min-height: 14.0px}

Noe nytt

Noe nytt lever i meg.

Jeg kjenner det dypt nede i magen.

Der angsten og alt det vonde alltid har sin fest dag som natt.

Men det føles godt, det spirer og slipper ikke taket.

Følelsen kom for noen dager siden.

Hvorfor vet jeg ikke.

 

Men jeg vet at noe nytt lever i meg, og det gir meg håp.

 

Et håp om at jeg skal finne veien, at jeg allerede er på veien mot noe bedre, noe lettere.

 

Men først skal jeg la det være, bare føle, la spiren sette seg. Bli mer enn en spire, men noe sterkere, sterkere enn hva som allerede finnes inni denne kroppen.

 

Noe nytt, noe ukjent, noe spennende, kanskje skummelt, men jeg velger denne veien.

 

Det føles riktig.

 

Noe nytt.

 

Lina

4 kommentarer

Siste innlegg