SAVN

SAVN

 

Jeg savner din hånd i min, hvor lett og enkelt din passer automatisk i min. 

Jeg savner å le dypt med deg, så dypt at det nesten gjør vondt i magen. 

Jeg savner å se deg inn i øynene, og gi deg et lurt smil – så ler vi begge to etterpå.

Jeg savner alle spørsmålene dine, og jeg savner å svare på dem. 

Jeg savner varmen din, nær min. 

Jeg savner stemmen din, fortelle meg av og til at jeg ikke må glemme at: Du elsker meg over alt på jord.

Mest av alt, savner jeg deg, oss sammen. 

 

En dag lille venn, skal vi være sammen igjen. 

Kanskje ikke akkurat sånn som før, fordi du vokser og det samme gjør jeg. 

Men jeg vet, at en dag skal vi sitte sammen å le til det gjør vondt dypt i magen. 

Fortelle hverandre tulle historier og le av de etterpå.

Eller, bare gi hverandre verdens deiligste klem og si jeg elsker deg.

 

Fordi det gjør jeg, jeg savner og elsker deg alltid <3 

 

Lina

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg