Vil jeg finne hjem igjen?

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545; min-height: 14.0px}

Vil jeg finne hjem igjen?

 

Jeg drar min vei.

Jeg lukker døra bak meg.

Kald som stein.

Takler dette ikke mer.

Ut til ukjent farvann er dit jeg skal.

Jeg velger å gå den ensomme vei.

 

 

Jeg må endre veien jeg går.

Fordi jeg trenger rom for å vokse.

Jeg håper du vet.

Jeg vil finne veien hjem.

 

 

Jeg tok et steg ut i vannet, for å se om jeg flyter.

Slipper meg til bunnen, for å se om jeg flyter.

Jeg tok et steg ut i vannet, bare for å vite?

Vil jeg finne veien hjem?

 

Lina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg