Alt jeg føler er ingenting.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545; min-height: 14.0px}

ALT JEG FØLER ER INGENTING

Alt jeg føler er ingenting.

Tomt, et skall uten innhold, en kvinnekropp uten organer. 

Ikke noen hjerteslag, verken de rolige, eller de ukontrollerbare dundrende som kommer når jeg minst venter det.

 

Det er ingenting. Men hva er egentlig følelsen ingenting? Det er jo en følelse det også, selvom det føles som ingenting.

 

Om jeg skal beskrive følelsen ingenting kort, men presist er den: tom, i konstant frittfall, mørkt, følelsesløs, apatisk, likegyldig, samtidig fylt med et bunnløst hull. Hullet finnes midt i hjertet, eller i sjelen. Kall det hva du vil.

 

Men jeg føler ingenting.

 

Lina 

2 kommentarer
    1. Vakkert skrevet og jeg skjønner hvordan du har det. Jeg har følt dette i flere år og i år har det faktisk blitt verre, hvor jeg føler noe, men kun ensomhet og vondt i brystet. Det er ikke gøy, man føler at man ikke har noe å se fram til. Alt er det samme men tiden flyr like fort. Jeg håper alt fikser seg for deg.

    2. Tankene mine: Tusen takk for svar. Varmer meg at teksene mine treffer deg, at du kjenner deg igjen. Da føler jeg meg ikke så ensom i mine følelse, så tusen takk til deg som våget å legge igjen en kommentar <3 Håper natta er mild mot deg og du får en fin dag i morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg