Fineste vennene på jord <3

To dager igjen… 

Må bare si en tusen takk til de som kom på min aller siste VIP-fest på lørdagen som var. 

Jeg ryddet, støvsugde, vasket og ordnet leiligheten i 4 timer for at det skulle være så koselig som mulig her.

Har jo akkurat flyttet inn så alle klær, alt er i bokser og esker. Har bare pakket opp det jeg bruker mest, som kjøkken, bad, soverom og litt i stua.

Men er maaange søppelsekker med klær, som må sorteres, brettes, legges i skap osv. Men jeg er så sliten, orker ikke, klarer ikke. Er syk, fryser, men er varm, fryser og er varm. Spyr og er generelt dårlig form. 

To dager igjen… håper jeg holder ut. Jeg må det, jeg skal det.

Uansett, baggen må pakkes, jeg har ikke startet engang. Har ikke vaskemaskin, så de klærene jeg ønsker å ha med meg er skittene og ikke nyvaska. Vil vaske alt, ha med egent laken, sengetøy med min lukt, mitt vaskemiddel, min tøymykner, men har ikke vaskemaskin. Orker heller ikke å vaske alt for hånd, hallo…

Besvimer bare jeg skal gå på do eller åpne døra for gjester… klarer ikke å spise, bare drikke. Er så tung, deprimert, svart, lei, sliten, knust, ensom – alt gjør vondt samtidig og det er vanskelig å puste. 

Jeg vil føle glede, sorg, lykke, følelser igjen – nå er jeg bare tom, likegyldig og likeglad. Det skremmer meg, har aldri vært sånn her før…

2 dager igjen nå…

 

Lina

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg