Blackout/ Blankt kapittel

Blackout / blankt kapittel

En sann historie fra 2010, min historie.

Del.1

Stemmene i det fjerne drar meg tilbake til virkeligheten. Jeg våkner aleine i senga jeg aldri skulle sovne i, munnen er tørr og hodet er tomt. “Hva skjedde igår, og hvorfor ligger jeg her?” Jeg setter meg opp i senga og prøver å tenke meg til hva som har skjedd, husker ingenting og går mot badet for dusj.

Under dusjen merker jeg at jeg har hatt sex. Den størkna ekle spærmen holdt kjønnsleppene mine sammen som lim.

Jeg kjente jeg ble kvalm, satt meg ned i dusjen. Vannet rant ukontrollert overalt, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Enste jeg tenkte på var om jeg husket hva som hadde skjedd, ingen puslespillbrikker faller på plass. Jeg er helt blank. Har jeg vært med på dette? Var det ufrivillig? Jeg husker ikke!

Magen vrenger seg, jeg kjenner jeg ikke klarer å holde igjen. Rekker ikke bort til doen så kaster opp i dusjen mellom beina, midt i sluken. Dusjen renner fortsatt ukontrollert over hele meg, jeg gråter og håper ingen i stua hører hva som skjer inne på badet.

Jeg føler meg skitten, tar meg sammen. Tenker dette går bra.
Gjør meg ferdig, sminker meg, puster dypt tre ganger før jeg bestemmer meg for å gå ut i stua til de andre.

Alt er som før, dopet, pillene, folka og ikke minst den tunge, men desperat forsøk på å late som at vi alle har det så forbanna jævla bra. Jeg husker ikke mer enn at jeg spise dobbelt så mange piller enn hva jeg noen gang hadde gjort og minnet ble bare et fjernt slør i hukommelsen.

Lina 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg