Min sommer 2017 med foto ♥

♥ Sommern 2017 

God morgen alle sammen.

Tenkte det kunne være hyggelig å få se litt bilder fra sommern min. 

VI starter i Mai.. da skjedde det mye tunge ting, som forandret livet mitt for alltid. 

Buddy, min bestevenn for 7 år. Fikk han som valp i 2010, måtte avlive han pga sykdom. 

Den største hjertesorgen jeg har opplevd hittil, han var min nærmeste, den som alltid var der, uansett hva. Han var en terapi hund, som viste når han skulle trøste eller holde seg unna. Han var helt fantastisk, mot meg, sønnen min og alle vi møtte på vår vei. Savner deg, Buddy <3 

Hvil i fred, bestevennen.

Buddy – 2010 – 2017. 

 

 

Juni: 

Typisk meg, kan ikke la være da. 

Gamlebyen, i mitt hjerte.

Endelig tid for kort kjørt, knestrømper og korte magetopper. Elsker denne årstiden.

Juli:

Ja, ble endel bading på Sørenga. Kan ikke forstå hvorfor jeg ikke har brukt dette stedet før denne sommern, det er jo helt fantastisk der borte. 

Rent, koselige resturanger og barer. Masse forskjellige steder man kan slå seg ned, henge ut, bade, sole seg, møte andre mennesker. 

Nei, dette er en av mine aller fineste sommer minner og dager <3 

 

Meg og Eli <3 

 

Liten smakebit av min sommer 2017…

Kanskje det kommer en del 2, om dette innlegget falt i smak. Kommenter under.

 

Ha en fin torsdag folkens.

 

Lina.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg