Fri, Men Fortsatt I  Lenker.

Fri, Men Fortsatt I Lenker.

 

Følelsen er tyngre enn noen gang, går det denne gangen? Følelsen sier at enten er det vinn eller forsvinn. Det er nå eller aldri. Jeg svever mellom liv eller døden.

 

Valget er opp til meg, stiene er allerede lagt. Det er opp til meg å velge og aldri før har stiene vært tydeligere. Jeg kan føle, se, kjenne på hver eneste sving, opp og nedoverbakke. 

 

Den ene stien er så mye mer kjent enn den andre. Og det er den stien jeg ikke bør gå, men som jeg forviller meg inn på hele tiden. Enten jeg går over til den selv eller noen lokker meg over. Jeg er ganske lett å påvirke, sårbar personlighet står det i papirene. Stemmer helt sikkert. 

 

Det går mot vinter, aldri før har det virket mørkere. Målene mine er til å føle på, jeg er så nærme å være ferdig.

Uansett, har jeg aldri vært nærmere å tape alt. Ikke bare meg selv, men alt. 

– Lina Vims

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg