Han Vekket Meg – Noe Nytt Vol.2

Han Vekket Meg – Noe Nytt Vol.2

 

 

Han vekket meg. Uten at jeg helt fikk det med meg først.

 

Du kjenner følelsen, når det kribler i hele kroppen. Som om alle sansene dine er vekket på ny, uten at du helt forstår det selv. Smilet ligger lett på lur, bare en liten tanke gjør at du trekker på smilebåndene. Hvor kommer disse følelsene fra?

 

Han har vekket meg. Uten at jeg helt fikk det med meg først. Jeg husker når vi først møtte blikket og hvor lett det føltes, men lite viste jeg da hva vi hadde i vente. 

 

Det startet med en veldig enkel samtale, som igjen resulterer i en veldig godt første inntrykk. Selv om vi begge er på et vanskelig sted i livet, har vi en ekstrem tiltrekning til hverandre. Den er umulig å ikke føle når vi er i nærheten av hverandre. 

 

Når man blir skilt fra hverandre og må ha tid langt fra hverandre får man nytt perspektiv på ting. Og det til det positive. Lengsel, fantasier og lure smil ligger lett til sinns. Jeg gleder meg og ser frem til at vi skal sees igjen. Gleder meg til at vi skal være sammen uten de samme omgivelsene vi hadde der vi møttes. Som et nytt eventyr som bare ventes på å leves ut, uten at man helt vet hva som er i vente. 

 

Endelig lever troen på at kjærligheten kan leve igjen, igjennom meg, igjennom han, som to unge erfarne som ikke aner hva de har i vente. Som følger vinden, stiene uten å tenke hva som venter rundt neste sving. Bare lar livet gå sin vante gang, med null frykt, ingen tanker om at det vil bli noe annet enn det som akkurat skjer her og nå.

 

Kjærlighet uten frykt er noe av det vakreste som finnes. 

 

– Lina Vims

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg